Tooltip content here Menu

Mijn Wierden en Borgen

Regel je huurzaken online

Op 'Mijn Wierden en Borgen' (Mijn W&B)* regel en bekijk je 24 uur per dag je eigen huur- en woningzaken.

*Let op: Alleen voor huurders. Ben je op zoek naar een woning? Kijk dan bij Ik zoek een woning.

Wat kan je in Mijn Wierden en Borgen regelen?

  • Mijn gegevens – bekijk en wijzig je persoonlijke gegevens
  • Mijn huurcontract – bekijk je contract en geef wijzigingen aan ons door
  • Mijn woning – hier vind je praktische informatie over je woning, zoals het energielabel en de huurprijs.
  • Betalen – ook betalingen doe je veilig en snel met iDEAL.

Direct naar

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over het gebruik van Mijn W&B

Hoe meld ik mij aan voor Mijn W&B?

Met je e-mailadres en de activatiecode die je van ons krijgt, activeer je jouw account. Lukt het niet om je aan te melden? Neem contact met ons op.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Ga naar het inlogscherm van Mijn W&B. Hier zie je 'ik ben mijn wachtwoord vergeten'. Als je hierop klikt, kan je je e-mailadres invullen. Hierna krijg je een e-mail met daarin uitleg voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat nu?

Je gebruikersnaam is je e-mailadres. Als je ons belt, kunnen wij je e-mailadres voor je opzoeken of aanpassen zodat je weer kunt inloggen.

Aanmelden lukt niet. Wie kan mij helpen?

Onze medewerkers van het Woonpunt helpen je graag. Neem telefonisch contact met ons op dan lopen we stap voor stap de aanmeldprocedure met je door.

Hoe log ik uit op Mijn W&B?

Het is verstandig om altijd uit te loggen na het gebruik van Mijn W&B. Zo kan niemand onbedoeld je persoonlijke pagina bekijken. Klik in het hoofdmenu van mijn W&B en klik in het menu op 'uitloggen'.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over Mijn W&B

Ik wil mijn reparatieverzoek annuleren of verplaatsen. Hoe doe ik dat?

Hiervoor kan je telefonisch contact met ons op nemen via het telefoonnummer (050) 402 37 50.

Ik ga verhuizen. Wat gebeurt er met mijn 'Mijn W&B' account?

Blijf je bij ons huren? Dan behoud je je account.

Blijf je niet bij ons huren? Dan blijft je account nog beschikbaar totdat je de eindafrekening hebt betaald.

Is een betaling via Mijn W&B goed beveiligd?

In Mijn W&B betaal je via iDEAL. Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank. Wil je meer weten over betalen met iDeal? Bezoek dan de website van Veilig Bankieren. Hier vind je ook handige tips over het veilig online betalen.

Kan ik iemand machtigen om mijn account op Mijn W&B te gebruiken?

We maken alleen voor de hoofdbewoner een inlogaccount aan. Wil je dat iemand anders online jouw zaken regelt? Dan kan je je inloggegevens aan die persoon geven. Dit is geheel op eigen risico.

We gaan uit elkaar. Krijgen we nu allebei een Mijn W&B account?

Degene die in de woning blijft wonen en hoofdhuurder is, houdt het Mijn W&B account. Je inloggegevens wijzig je zelf via mijn instellingen in je account.

Blijft degene die verhuist ook huurder bij Wierden en Borgen? Dan kan je op het nieuwe adres een Mijn W&B account aanvragen.

Ik ben medehuurder. Krijg ik een eigen Mijn W&B account?

Als medehuurder kan je met je eigen e-mailadres een Mijn W&B account aanmaken. Je ziet in het Mijn W&B account dezelfde gegevens als de hoofdhuurder. 

Heb je hetzelfde e-mailadres als de hoofdhuurder? Dan kan er één account worden aangemaakt. Je logt dan in met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord als de hoofdhuurder. 

Account aanvragen Mijn W&B

Heb je nog geen account voor Mijn W&B*? Vul dan onderstaand formulier in. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een activatiecode en een link om je account te activeren.

*Let op: Alleen voor huurders. Ben je op zoek naar een woning? Kijk dan bij Ik zoek een woning.

Alle invulvelden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Onze website maakt gebruik van Google's reCAPTCHA. Lees hier hun privacy- en servicevoorwaarden.