Regel uw huurzaken, online

Op 'Mijn W&B' regelt u 24 uur per dag 7 dagen per week heel veel huurzaken online. Denk aan een reparatieverzoek, het doen van een betaling of de huur opzeggen. Ook kunt u hier gegevens wijzigen zoals telefoonnummer of e-mailadres.

Voor 'Mijn W&B' heeft u een account nodig. Hiermee logt u in. Dit account kunt u hier aanvragen.

Hoe meld ik mij aan voor mijn W&B?

Mijn Wierden en Borgen is voor onze huurders. Aanmelden is heel eenvoudig. Met uw e-mailadres en de activatiecode die u van ons krijgt, activeert u uw account. Lukt het niet om u aan te melden? Neem contact met ons op. Uw e-mailadres en/ of bankrekeningnummer staat misschien nog niet in ons systeem. Wij passen dit graag voor u aan. Hierna kunt u dan alsnog uw account aanmaken.

Het lukt me niet om me aan te melden, wie kan mij helpen?

Onze medewerkers van het Woonpunt helpen u graag. Neem telefonisch contact met ons op dan lopen we stap voor stap de aanmeldprocedure met u door.

Het lukt mij niet om met mijn account te activeren. Wat kan ik doen?

Controleert u voor de zekerheid of u de gegevens juist hebt ingevuld. Lukt het toch niet? Neem contact met ons op. Wij controleren dan samen met u uw gegevens.  

Ik ben medehuurder, krijg ik een eigen mijn W&B account?

Het account voor 'Mijn W&B' is gekoppeld aan uw adres. Dit betekent dat de hoofdhuurder en de medehuurder samen één account hebben. U logt beide in met dezelfde inloggegevens en ziet dezelfde informatie. Het account staat op naam van de hoofdhuurder.

Ik heb geen e-mailadres, hoe maak ik een e-mailadres aan?

Via verschillende aanbieders kunt u een e-mailadres aanmaken. Bijvoorbeeld via uw internetprovider, G-mail of Outlook.

Ik heb geen internet. Hoe meld ik me aan?

Helaas kunnen wij u geen alternatief bieden. Misschien kunt u gebruik maken van het internet van een bekende? Vaak is het ook mogelijk om gebruik te maken van internet in de bibliotheek of op het gemeentehuis. Ook op ons kantoor in Bedum staat een computer die u kunt gebruiken om u aan te melden.

Ik ontvang geen link via mijn e-mail nadat ik me heb aangemeld. Wat nu?

Belt u ons. Wij kijken dan voor u na wat er is misgegaan en zorgen ervoor dat u alsnog uw aanmeldlink ontvangt.

Waar kan ik Mijn W&B voor gebruiken?

Op 'Mijn W&B' regelt en bekijkt u 24 uur per dag uw eigen huur- en woningzaken. Bijvoorbeeld:

  • Mijn gegevens – bekijk en wijzig uw persoonlijke gegevens
  • Reparatieverzoek – u plant zelf de datum en tijd
  • Mijn huurcontract – bekijk uw contract en geef wijzigingen aan ons door
  • Mijn woning – hier vindt u praktische informatie over uw woning, zoals het energielabel en de huurprijs.
  • Betalen – ook betalingen doet u veilig en snel met iDEAL.