Betalingsregeling

Lukt het niet de huur op tijd te betalen? Dan kunt u misschien een betalingsregeling met ons treffen. U kunt via 'Mijn W&B'  een aanvraag indienen. Lees voor het aanvragen eerst de voorwaarden voor het afsluiten van een betalingsregeling.

Kunt u via 'Mijn W&B' geen aanvraag betalingsregeling indienen? Neem dan altijd contact met ons op.

Vraag en antwoord

Kan ik een betalingsregeling treffen voor het betalen van mijn afrekening servicekosten?

Ja, dat is onder bepaalde voorwaarden mogelijk. U betaalt het openstaande bedrag dan in een aantal termijnen. Zorg er wel voor dat u de afgesproken termijnen op tijd betaalt. Zo voorkomt u dat wij alsnog de deurwaarder moeten inschakelen. Het openstaande bedrag waarvoor een regeling afgesloten kan worden bedraagt maximaal € 700,00.

Wilt u een regeling afsluiten voor de betaling van de servicekosten? Neem dan telefonisch contact met ons op via (050) 402 37 50.

Kan ik een betalingsregeling met jullie treffen?

Ja, dat is onder bepaalde voorwaarden mogelijk. U betaalt het openstaande bedrag dan in een aantal termijnen. Zorg er wel voor dat u de afgesproken termijnen op tijd betaalt. Zo voorkomt u dat wij de deurwaarder moeten inschakelen.

Kijk in 'Mijn W&B' of u in aanmerking komt voor een betalingsregeling. 

Kunt u via 'Mijn W&B' geen betalingsregeling afsluiten? Neem dan altijd contact met ons op. Samen proberen we dan een oplossing te zoeken.

Welke voorwaarden gelden bij het afsluiten van een betalingsregeling?

Als wij een betaalafspraak met u maken gaan we er vanuit dat u zich aan deze afspraak houdt. Dat is de belangrijkste voorwaarde voor een betalingsregeling. Een maandbedrag moet voor de eerste dag van de maand op onze rekening staan. We kijken ook naar uw betaalgedrag in het verleden en naar de reden voor een betalingsafspraak. De voorwaarden voor het afsluiten van een betalingsregeling vindt u in het document 'Voorwaarden betalingsregeling' op de website.