Huurachterstand

Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op ons begrip en ondersteuning. Wij geven u graag advies over de mogelijkheden om uw huurachterstand aan te pakken. Wacht niet tot het niet meer gaat, maar neem contact met ons op.

Informatie afspraken na huisbezoek

Deze 'vraag' wordt gebruikt om klantcontact/afspraken op vast te leggen na een huisbezoek.

Ik heb een huurachterstand. Wat moet ik doen?

Een achterstand is vervelend. Het is belangrijk dat u zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Dan zoeken we samen naar een oplossing. We kunnen bijvoorbeeld een betalingsregeling afspreken. In sommige gevallen kunt u zelf een betalingsregeling met ons treffen via 'Mijn W&B'.

We kunnen u ook doorverwijzen naar financiële hulpverlening. Als u te lang wacht met contact opnemen bestaat de kans dat u extra kosten moet betalen. Zorg dus dat u zo snel mogelijk contact met ons opneemt.

Ik heb een brief van de deurwaarder ontvangen. Wat nu?

U kunt rechtstreeks contact opnemen met de deurwaarder. Contactgegevens van de deurwaarder staan op de ontvangen brief. Zorg ervoor dat u het dossiernummer bij de hand heeft.

Ik heb een factuur ontvangen voor een overige vordering. Is het mogelijk om een regeling te treffen?

Een regeling treffen is mogelijk. Neemt u hiervoor telefonisch contact met ons op.