Tooltip content here Menu

Klachten

Het kan zijn dat je niet tevreden bent over het handelen van Wierden en Borgen. Dan kan je een klacht indienen. Het melden van je klacht is belangrijk voor ons. Wij bieden graag een goede dienstverlening en we willen van onze fouten leren.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Telefonisch

Je kan ons bellen over jouw klacht. We nemen de klacht dan met je door. We kijken dan of we er samen uit kunnen komen. Lukt dat niet direct? Dan vullen we samen met jou het klachtenformulier in.

Schriftelijk

Je kan ook schriftelijk je klacht indienen door het naar ons op te sturen:

Postbus 103
9780 AC Bedum

Per e-mail kan natuurlijk ook: woonpunt@wierdenenborgen.nl

Kom je er met ons niet uit?

Komen wij er samen niet uit, dan kan je naar de klachtencommissie of de huurcommissie stappen. Voor veel zaken kan je terecht bij de klachtencommissie.  De Huurcommissie helpt bij zaken die gaan over de huurprijs, de servicekosten, huurverhoging en onderhoud. Je kan ook een rechtszaak beginnen. Dit is vaak duur en kost veel tijd. Vraag dus eerst advies, bijvoorbeeld van een rechtswinkel of juridisch loket.

De klachtencommissie

Ben je het niet eens met hoe wij jouw klacht hebben behandeld? Dan kan je bij een onafhankelijke partij terecht: de Klachtencommissie Gezamenlijke Corporaties Groningen. Deze commissie staat los van Wierden en Borgen en is dus onafhankelijk.

De huurcommissie

Ben je het niet eens bent met de huurprijs of het onderhoud van jouw woning? Of vind je de servicekosten te hoog? En kom je er in overleg met ons niet uit? Dan kan je de Huurcommissie inschakelen om een uitspraak te doen over jouw probleem.

Liever even contact? Dat kan.

We zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8:30-16:30 uur en op vrijdag tot 12:00 uur.