Tooltip content here Menu

Klanttevredenheid en KWH

Het is voor ons belangrijk dat onze huurders tevreden zijn. Daarom horen we graag van jou hoe tevreden je bent. Het Kennis en Kwaliteitscentrum voor Woningcorporaties (KWH) doet daarom onderzoek naar de klanttevredenheid voor ons. 

Waarom neemt KWH contact met mij op?

Voor het onderzoeken van de klanttevredenheid ontvangt KWH van ons jouw contactgegevens. Ze kunnen je een vragenlijst per e-mail sturen. Of ze bellen om je een aantal vragen te stellen. Dit doen ze steekproefsgewijs. Dit wil zeggen dat ze elke maand een aantal huurders van ons vragen naar hun ervaringen met onze dienstverlening. Wij vinden het fijn als je even de tijd neemt om antwoord te geven.

In de vragenlijst staan vragen als: 

  • Vind je dat we je snel helpen als je ons belt of een e-mail stuurt?
  • Ben je tevreden over hoe we een reparatie hebben uitgevoerd?
  • Is de informatie die je zoekt op de website makkelijk te vinden?
  • Wat vind je het belangrijkst als er onderhoud wordt uitgevoerd?

Door jouw antwoorden weten wij waar je tevreden over bent, wat je belangrijk vindt en wat er beter kan. Zo kunnen wij onze dienstverlening steeds aanpassen en verbeteren.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

KWH en Wierden en Borgen gaan zorgvuldig met je gegevens om. Jouw gegevens gebruiken we alleen voor dit onderzoek. Je kunt zelf beslissen of je anoniem wilt blijven of niet.

Meer weten over KWH?

Ondertekenen inspectie woning
Bezoek aan de balie

Veelgestelde vragen

Wat is het verschil tussen het KWH onderzoek en het huurderspanel?

Wij vinden het belangrijk dat onze huurders tevreden zijn en daarom onderzoeken we regelmatig onze dienstverlening. Dit doen we op verschillende manieren. Via KWH en via ons huurderspanel.

Het huurderspanel bestaat uit huurders die het leuk vinden om af en toe hun mening te geven over verschillende onderwerpen. Wij vragen hen een paar keer per jaar om hun mening. Hiervoor ontvangen huurders een vragenlijst per e-mail.

KWH is een organisatie die namens woningcorporaties onderzoeken onder huurders uitvoert. Dit doen ze steekproefsgewijs per e-mail en telefonisch. Dit wil zeggen dat ze elke maand een aantal huurders van ons vraagt naar de ervaringen met onze dienstverlening.

Voor het huurderspanel kun je je aanmelden, voor onderzoeken van het KWH niet. Wil je je aanmelden voor het huurderspanel? Dan kan dit via onze website op de pagina Meedenken en meepraten.

Hoe komt KWH aan mijn gegevens?

Wij geven je naam en adresgegevens aan KWH voor onderzoek. Dit mag, omdat het gaat om een eigen onderzoek. Dit is vastgelegd in de zogenaamde AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). KWH gaat zorgvuldig met je gegevens om. Jouw gegevens worden alleen voor dit onderzoek gebruikt en je antwoorden blijven anoniem. We geven alleen de gegevens die nodig zijn voor het onderzoek aan KWH.

Ik wil geen KWH vragenlijsten meer ontvangen. Hoe kan ik me afmelden?

Je kan dit aan ons doorgeven, telefonisch of via email. Wij zorgen ervoor dat je in de toekomst geen vragenlijst meer ontvangt.

Liever even contact? Dat kan.

We zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8:30-16:30 uur en op vrijdag tot 12:00 uur.