Mijn Wierden en Borgen

Header afbeelding

Regel uw huurzaken online

Op Mijn Wierden en Borgen regelt en bekijkt u 24 uur per dag uw eigen huur- en woningzaken. Wat u hier allemaal kunt regelen?

  • Mijn gegevens – bekijk en wijzig uw persoonlijke gegevens
  • Reparatieverzoek – u plant zelf de datum en tijd
  • Mijn huurcontract – bekijk uw contract en geef wijzigingen aan ons door
  • Mijn woning – hier vindt u praktische informatie over uw woning, zoals het energielabel en de huurprijs.
  • Betalen – ook betalingen doet u veilig en snel met iDEAL.

Account aanvragen Mijn W&B

Heeft u nog geen account voor Mijn W&B? Vul dan onderstaand formulier in. U ontvangt binnen 3 werkdagen een activatiecode en een link om uw account te activeren.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over het gebruik van Mijn W&B

Hoe meld ik mij aan voor Mijn W&B?

Met uw e-mailadres en de activatiecode die u van ons krijgt, activeert u uw account. Lukt het niet om u aan te melden? Neem contact met ons op.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Ga naar het inlogscherm van Mijn W&B. Hier ziet u 'ik ben mijn wachtwoord vergeten'. Als u hierop klikt, kunt u uw e-mailadres invullen. Hierna krijgt u een e-mail met daarin uitleg voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat nu?

Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres. Als u ons belt, kunnen wij uw e-mailadres voor u opzoeken of aanpassen zodat u weer kunt inloggen.

Aanmelden lukt niet. Wie kan mij helpen?

Onze medewerkers van het Woonpunt helpen u graag. Neem telefonisch contact met ons op dan lopen we stap voor stap de aanmeldprocedure met u door.

Hoe log ik uit op Mijn W&B?

Het is verstandig om altijd uit te loggen na het gebruik van Mijn W&B. Zo kan niemand onbedoeld uw persoonlijke pagina bekijken. Klik in het hoofdmenu van mijn W&B en klik in het menu op 'uitloggen'.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over Mijn W&B

Ik wil mijn reparatieverzoek annuleren of verplaatsen. Hoe doe ik dat?

Hiervoor kunt u telefonisch contact met ons op nemen via het telefoonnummer (050) 402 37 50.

Ik ga verhuizen. Wat gebeurt er met mijn 'Mijn W&B' account?

Blijft u bij ons huren? Dan verhuist uw account gewoon met u mee.
Blijft u niet bij ons huren? Dan blijft uw account nog beschikbaar totdat u de eindafrekening heeft betaald.

Is een betaling via Mijn W&B goed beveiligd?

In Mijn W&B betaalt u via iDEAL. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Wilt u meer weten over betalen met iDeal? Bezoek dan de website van Veilig Bankieren. Hier vindt u ook handige tips over het veilig doen van betalingen online.

Kan ik iemand machtigen om mijn account op Mijn W&B te gebruiken?

We maken alleen voor de hoofdbewoner een inlogaccount aan. Wilt u dat iemand anders online uw zaken regelt? Dan kunt u uw inloggegevens aan die persoon geven. Dit is geheel op eigen risico.

We gaan uit elkaar. Krijgen we nu allebei een Mijn W&B account?

Degene die in de woning blijft wonen en hoofdhuurder is, houdt het Mijn W&B account. Uw inloggegevens wijzigt u zelf via mijn instellingen in uw account.

Blijft degene die verhuist ook huurder bij Wierden en Borgen? Dan kunt u op het nieuwe adres een Mijn W&B account aanvragen.

Ik ben medehuurder. Krijg ik een eigen Mijn W&B account?

Als medehuurder kunt u met uw eigen e-mailadres een Mijn W&B account aanmaken. U ziet in het Mijn W&B account dezelfde gegevens als de hoofdhuurder. 

Heeft u hetzelfde e-mailadres al de hoofdhuurder? Dan kan er één account worden aangemaakt. U logt dan in met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord als de hoofdhuurder.