Mijn Wierden en Borgen

Header afbeelding

Regel uw huurzaken online

Op Mijn Wierden en Borgen regelt en bekijkt u 24 uur per dag uw eigen huur- en woningzaken. Wat u hier allemaal kunt regelen?

  • Mijn gegevens – bekijk en wijzig uw persoonlijke gegevens
  • Reparatieverzoek – u plant zelf de datum en tijd
  • Mijn huurcontract – bekijk uw contract en geef wijzigingen aan ons door
  • Mijn woning – hier vindt u praktische informatie over uw woning, zoals het energielabel en de huurprijs.
  • Betalen – ook betalingen doet u veilig en snel met iDEAL.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over het gebruik van Mijn W&B

Hoe meld ik mij aan voor Mijn W&B?

Met uw e-mailadres en de activatiecode die u van ons krijgt, activeert u uw account. Lukt het niet om u aan te melden? Neem contact met ons op.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Ga naar het inlogscherm van Mijn W&B. Hier ziet u 'ik ben mijn wachtwoord vergeten'. Als u hierop klikt, kunt u uw e-mailadres invullen. Hierna krijgt u een e-mail met daarin uitleg voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat nu?

Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres. Als u ons belt, kunnen wij uw e-mailadres voor u opzoeken of aanpassen zodat u weer kunt inloggen.

Aanmelden lukt niet. Wie kan mij helpen?

Onze medewerkers van het Woonpunt helpen u graag. Neem telefonisch contact met ons op dan lopen we stap voor stap de aanmeldprocedure met u door.

Hoe log ik uit op Mijn W&B?

Het is verstandig om altijd uit te loggen na het gebruik van Mijn W&B. Zo kan niemand onbedoeld uw persoonlijke pagina bekijken. Klik in het hoofdmenu van mijn W&B en klik in het menu op 'uitloggen'.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over Mijn W&B

Ik wil mijn reparatieverzoek annuleren of verplaatsen. Hoe doe ik dat?

Log in op mijn W&B en klik onder Wat wilt u doen op reparatieverzoek indienen.

U ziet nu onderaan de pagina: reparatieverzoek wijzigen. Klik op annuleren of wijzigen. Als u een reparatieverzoek annuleert, komen wij niet meer bij u langs voor deze reparatie. Klikt u op wijzigen dan kunt u een nieuwe datum en tijd kiezen.

Zie u de optie reparatieverzoek wijzigen niet meer? Dan is het niet meer mogelijk om de afspraak zelf aan te passen. Bel ons om de afspraak aan te passen.

Ik ga verhuizen. Wat gebeurt er met mijn 'Mijn W&B' account?

Blijft u bij ons huren? Dan verhuist uw account gewoon met u mee.
Blijft u niet bij ons huren? Dan blijft uw account nog beschikbaar totdat u de eindafrekening heeft betaald.

Is een betaling via Mijn W&B goed beveiligd?

In Mijn W&B betaalt u via iDEAL. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Wilt u meer weten over betalen met iDeal? Bezoek dan de website van Veilig Bankieren. Hier vindt u ook handige tips over het veilig doen van betalingen online.

Kan ik iemand machtigen om mijn account op Mijn W&B te gebruiken?

We maken alleen voor de hoofdbewoner een inlogaccount aan. Wilt u dat iemand anders online uw zaken regelt? Dan kunt u uw inloggegevens aan die persoon geven. Dit is geheel op eigen risico.

We gaan uit elkaar. Krijgen we nu allebei een Mijn W&B account?

Degene die in de woning blijft wonen en hoofdhuurder is, houdt het Mijn W&B account. Uw inloggegevens wijzigt u zelf via mijn instellingen in uw account.

Blijft degene die verhuist ook huurder bij Wierden en Borgen? Dan kunt u op het nieuwe adres een Mijn W&B account aanvragen.

Ik ben medehuurder. Krijg ik een eigen Mijn W&B account?

Het account voor Mijn W&B is gekoppeld aan uw adres. Dit betekent dat de huurder en de medehuurder samen één account hebben. U logt beide in met dezelfde inloggegevens en ziet dezelfde informatie. Het account staat op naam van de hoofdhuurder.