Klacht of compliment

Als huurder mag u van ons goede service verwachten. Bent u niet tevreden over de manier waarop wij iets oplossen? Laat het ons dan weten.

Vraag en antwoord

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

U kunt uw klacht schriftelijk indienen bij de regionale klachtencommissie:

Secretariaat Regionale Klachtencommissie Noord-Groningen
Postbus 2
9988 ZG  USQUERT
tel. (0595) 42 31 06 (ma-vrij 08.30 – 12.00 uur)

of per e-mail naar Secretariaat@RKCGroningen.nl.

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Als huurder kunt u uw klacht indienen door in te loggen op uw 'Mijn W&B' account. In uw account klikt u op de knop 'Klacht' waarna u het klachtenformulier kunt invullen. 

Klikt u op Verzenden, dan krijgt u direct een ontvangstbevestiging. Binnen 2 weken laten wij u weten wat wij met uw klacht doen. Bij spoedeisende zaken krijgt u zo snel mogelijk antwoord.

U kunt ook bellen, dan spreken wij de klacht met u door. We kijken dan of we er samen uit kunnen komen. Lukt dat niet direct? Dan vullen we, samen met u, dit klachtenformulier in.

Bent u geen huurder? Stuur dan een e-mail naar woonpunt@wierdenenborgen.nl of stuur een brief naar postbus 103, 9780 AC, Bedum.

Ik heb een klacht over het toewijzen van een woning in het Wad-gebied. Wat kan ik doen?

Bespreek de klacht eerst met ons. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail naar woonpunt@wierdenenborgen.nl.

Bent u niet tevreden met onze oplossing? Neem dan contact op met De Regionale Klachtencommissie:

Secretariaat Regionale Klachtencommissie Noord-Groningen
Postbus 2
9988 ZG  USQUERT
tel. (0595) 42 31 06 (ma-vrij 08.30 – 12.00 uur)

of stuur een e-mail naar Secretariaat@RKCGroningen.nl.

Ik heb een klacht over mijn gehuurde nieuwbouwwoning. Bij wie kan ik terecht?

Is uw nieuwe huis nog geen drie maanden oud? Uw klacht valt dan nog onder de garantie van de aannemer. Vul uw klacht (als deze niet spoedeisend is) in op het formulier dat u ontvangen heeft bij de oplevering. De aannemer zorgt er dan voor dat de klachten worden opgelost. Is uw woning ouder dan drie maanden? Dien dan een reparatieverzoek in.