Klacht of compliment

Als huurder mag u van ons goede service verwachten. Helaas gaat er weleens wat fout. Bent u niet tevreden over de manier waarop wij iets oplossen? Laat het ons dan altijd weten. Wij leren graag van onze fouten.

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

U kunt uw klacht schriftelijk indienen bij de regionale klachtencommissie:

secretariaat Regionale Klachtencommissie
Noord-Groningen
Postbus 103
9780 AC Bedum

of per e-mail naar secretariaatrkc@wierdenenborgen.nl.

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

U kunt uw klacht online indienen.

Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging. Binnen 2 weken laten wij u weten wat wij met uw klacht doen. Bij spoedeisende zaken krijgt u zo snel mogelijk antwoord.

U kunt ook bellen, dan spreken wij de klacht met u door. We kijken dan of we er samen uit kunnen komen. Lukt dat niet direct? Dan vullen we, samen met u, een klachtenformulier in. Mailen naar woonpunt@wierdenenborgen.nl of een brief sturen kan ook, postbus 103, 9780 AC, Bedum.

Ik heb een klacht over het toewijzen van een woning. Wat kan ik doen?

Bespreek de klacht eerst met ons. U kunt de klacht online indienen

Bent u niet tevreden met onze oplossing? Neem dan contact op met De Regionale klachtencommissie:

Postbus 103
9780 AC Bedum

Of stuur een e-mail naar secretariaatrkc@wierdenenborgen.nl.

Ik heb een klacht over mijn gehuurde nieuwbouwwoning. Bij wie kan ik terecht?

Is uw nieuwe huis nog geen drie maanden oud? Uw klacht valt dan nog onder de garantie van de aannemer. Vul uw klacht (als deze niet spoedeisend is) in op het formulier dat u ontvangen heeft bij de oplevering. De aannemer zorgt er dan voor dat de klachten worden opgelost. Is uw woning ouder dan drie maanden? Dien dan een reparatieverzoek in.